اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۶۳۳۴

۷ یا ۸ بازیکن شایستگی حضور در فهرست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌ها را نداشتند

۷ یا ۸ بازیکن شایستگی حضور در فهرست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌ها را نداشتند
مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: کی‌روش باید بداند که برای برنده شدن در بازی‌های تدارکاتی کاپ نمی‌دهند.
۱۶:۰۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۷
وانانیوز|
مرتضی فنونی‌زاده  درباره بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران پیش از شروع مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی همیشه یک معضل است. زمان ما بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های خوب و قدرتمند برگزار می‌شد اما الان بی‌کیفیت‌ترین تیم‌ها با تیم ملی ایران بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: کی‌روش باید بداند که برای برنده شدن در بازی‌های تدارکاتی کاپ نمی‌دهند. نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم این است که همه ما ترکیب و نوع بازی کردن تیم ملی را می‌دانیم و نیازی نیست این بازی‌ها پشت در‌های بسته برگزار شود. تیم‌های حریف هم با مشاهده ۲ بازی اخیر تیم ملی می‌توانند متوجه نوع بازی کردن و نوع عملکرد کی‌روش در جام ملت‌ها بشوند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد مدعی‌های قهرمانی جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: مردم ایران آدم‌های احساسی هستند و وقتی سرمربی تیم می‌گوید رویای ما نیمه‌نهایی است نباید توقعی از بچه‌ها داشت هرچند که مطمئنم بازیکنان ما عمکلرد خوبی را در جام ملت‌ها به نمایش می‌گذارند. هر مربی دیگری بود می‌گقت ما به راحتی می‌توانیم به فینال برسیم.

فنونی‌زاده در پایان در مورد فهرست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا هم گفت: از نفراتی که به تیم ملی دعوت شده‌اند ۷ یا ۸ نفر شایستگی حضور در فهرست ۲۳ نفره را نداشتند. کی‌روش در انتخاب بازیکنان اشتباه می‌کند.

انتهای پیام/
 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین